Przejdź do głównej zawartości

Szczotka do twarzy Rival de Loop

Hej kobietki!


Wraz z początkiem wiosny przedstawiam Wam mój pierwszy post. Jako iż ta pora roku zawsze kojarzyła mi się ze zmianami i świeżością pomyślałam, że jako pierwsze przedstawię Wam małe cudeńko, które wywołało prawdziwą rewolucję w mojej codziennej pielęgnacji.

Skóra twarzy po okresie zimowym często pozostawia wiele życzenia – jest przesuszona, napięta, wydziela się nadmiar sebum, przez co nawet najlepszy podkład wygląda na niej nieestetycznie.

Na początek słów parę o szczoteczkach do twarzy...

Spotkałam się z opinią, że zmiana szczoteczki z manualnej na soniczną porównywana jest przejściem ze zwykłej szczoteczki do zębów na elektryczną - gdy raz spróbujemy, trudno nam wyobrazić sobie powrót do starej metody. Naprawdę ciężko się z tym nie zgodzić.
Zadaniem szczoteczek jest dokładne oczyszczenie porów, zwalczanie niedoskonałości i suchych skórek, a nawet opóźnianie procesów starzenia się skóry. Twarz po takim zabiegu ma wyglądać bardziej promiennie i świeżo. Według badań jest ona nawet 6 razy (!!!) bardziej skuteczna od tradycyjnego oczyszczania przy użyciu dłoni.

Moje wrażenia

Prawdziwym wybawieniem dla mojej buzi okazała się elektryczna szczotka do oczyszczania twarzy Rival de Loop!
Według zapewnień producenta szczotka pomaga zachować młody i zdrowy wygląd skóry, skutecznie eliminuje zanieczyszczenia, poprawia krążenie i rozjaśnia koloryt skóry.
Można ją dostać w każdym Rossmannie w cenie regularnej 42,99 zł, jednak mi udało się ją dorwać na promocji za ok 35 zł. Brzmi zachęcająco, prawda?
Od dawna już marzyłam o takiej szczotce, jednak będąc na zakupach w sklepach z różnymi sprzętami zawsze odpychały mnie ceny które wahały się od 200 – 800 zł. Nie oszukujmy się, to dość sporo jak na taki gadżet. Na próbę postanowiłam sprawić sobie ich tańszą rossmannową koleżankę (której jakimś cudem wcześniej nie zauważałam).

Efekty widać już od pierwszego użycia, skóra po jej użyciu jest wręcz aksamitnie miękka, dokładnie oczyszczona (naprawdę czuć tą różnicę..), wydobywa naturalny blask i złuszcza martwy naskórek. Jednak co dla mnie jest największym atutem – kremy wchłaniają się w tempie błyskawicznym, mam wrażenie, że moja skóra wręcz je 'spija'. A po zimie zapewne była mocno spragniona :)

W takim zgrabnym pudełeczku znajduję się oczywiście nasz główny sprawca zamieszania :D

  • szczotka
obraca się ona okrężnymi ruchami, dzięki czemu nasza skóra dostaje naprawdę CUDOWNIE przyjemny, delikatny masaż. Od zawsze ta część pielęgnacji twarzy nie należała dla mnie do najprzyjemniejszych i często zdarzało mi się oczyszczać ją niedokładnie – co było przyczyną późniejszych problemów z cerą. W zestawie są już baterie, które można bez problemu wymienić.
  • 4 wymienne końcówki – 2 do cery wrażliwej i 2 do cery normalnej.
    Ja mam cerę wrażliwą, skłonną do podrażnień, więc stosowałam te pierwsze. Zdarzyło mi się użyć tych do cery normalnej (ich włosie jest zdecydowanie twardsze) gdy potrzebowałam naprawdę dobrego złuszczenia, a moja skóra miała 'lepsze dni' jeśli chodzi o trądzik. Producent zaleca stosowanie żeli firmy Rival de Loop (a jakże by inaczej haha), jednak ja od początku zaopatrzyłam się w piankę do skóry wrażliwej z Nivea. Stosowałam jej zamiennie z żelem Ziaji z serii liści manuka – ale tu oczywiście macie ogromną dowolność i szeroki wybór.
    Według mnie Rival de Loop jest marką godną polecenia – w przystępnej cenie możemy dostać naprawdę dobre kosmetyki do pielęgnacji twarzy (np. bardzo polecane kapsułki nawilżające i regenerujące). Oczywiście dobór kosmetyku, którego użyjecie w duecie ze szczotką zależy już tylko od Was – jednak ja polecam pianki, ponieważ dają uczucie 'otulenia' twarzy. W połączeniu z lekkim masażem twarzy - przyjemne z pożytecznym.

Moje rady co do użytkowania:
  • koniecznie oczyszczaj końcówkę, po każdym użyciu, bo jest to jednak doskonałe siedlisko dla bakterii
  • po umyciu końcówki osusz ją papierowym ręcznikiem i odłóż w suche miejsce
  • nie używaj szczotki zbyt często, bo może to spowodować odwrotny efekt do zamierzonego – skóra będzie podrażniona i bardziej podatna na wypryski
  • szczotkę wystarczy delikatnie przesuwać po twarzy okrężnymi ruchami od czoła aż po dekolt
  • więcej nie znaczy lepiej – ok. minuty, 3 razy w tygodniu wystarczy w zupełności
  • po dokładnym oczyszczeniu przemyj twarz tonikiem, zaaplikuj ulubione serum lub/i krem i ciesz się buzią gładką jak pupa niemowlaka :)




Podsumowując – naprawdę polecam! Nie miałam wygórowanych oczekiwań za tą cenę, jednak szczotka Rival de Loop daje bardzo przyzwoite efekty, a różnicę czuć i widać gołym okiem. Dajcie znać czy Wy używacie elektrycznych szczoteczek do twarzy i jak się u Was sprawdzają. Jakie macie swoje patenty na dokładne oczyszczanie?


Lila




ADA    LILA 
https://www.instagram.com/adriannaxxk/https://www.instagram.com/liliart28/

Komentarze

  1. Ciekawy produkt :)
    Lubię takie gadżety, dlatego zajrzę do sklepu kosmetycznego.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką szczotkę, ale z innej firmy :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny produkt i nie wyobrażam sobie innego sposobu na mycie twarzy :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji testować tej szczotki. Ale mam innej firmy i sobie bardzo chwalę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PARIS IS ALWAYS A GOOD IDEA

Paryż, miasto zakochanych.   Hej , przyszedł czas na kolejny wakacyjny wpis. Przeglądam foldery z tysiącami zdjęć i jak na typową kobietę przystało - nie mogę się zdecydować. Najchętniej pokazałabym wam wszystko. Każdy najmniejszy, najmniej istotny szczegół jaki zobaczyłam i zdołałam uchwycić w obiektywie. Oficjalnie zapraszam na ''wycieczkę'' po Paryżu! Autokar wysadził nas przy znanym Moulin Rouge . Położone w dzielnicy czerwonych latarni niedaleko wzgórza Montmartre.  Spacerkiem dotarliśmy do bazyliki Serca Jezusowego. Jest to miejsce, w którym wielu turystów wypoczywa - siedząc na trawniku. Ach, i mamy już pierwsze widoczki na Paryż, sami zobaczcie ! Z pewnością doskonale wiecie, że Paryż to nie tylko miasto zakochanych ale i modowe centrum. Avenue Montaigne - raj dla zakupoholiczek, bogatych zakupoholiczek.  Ja jednie mogłam popatrzeć przez szybę i pomarzyć aleee.... sklepu disneya nie odpuściłam. Czas na jedzonko. Kto był

MADRYT

Hej, tym razem zabieram was na wirtualną wycieczkę do Madrytu czyli największego miasta w Hiszpanii. Niżej La Almudena - katedra znajdująca się w centrum miasta. Wiecie skąd pochodzi najdroższa szynka na świecie - z Hiszpanii. W centrum trudno nie zauważyć  miejsc, w których mamy długodojrzewające 'ozdoby' nad głową. Puerta del Sol - czyli Brama Słońca . Kiedyś jedno z wjazdów do miasta. Aktualnie najistotniejszy plac ponieważ wyznacza tzw. punkt zerowy - punkt na podstawie, którego oblicza się odległość na mapach bądź znakach do innej miejscowości lub ujścia rzeki. #selfietime Symbol Madrytu - niedźwiedź wspinający się na drzewko poziomkowe. W internecie krążą plotki, że jest to drzewo truskawkowe - nazywajcie to jak chcecie - ja zostanę przy wersji, którą poznałam jako pierwszą - poziomka! Plaza de Moncloa - rynek, otoczony masą restauracji czyli miejsce gdzie można zjeść.  Buen Retiro - park, w którym wszystko jest d

Kuracja na gorąco z wyciągiem z bursztynu

Dzisiaj trochę o kolejnej nowości, tym razem włosowej, z serii Jantar (Farmona). Taka ciekawostka, że jantar oznacza właśnie bursztyn. :) Zapewne niektórym tak jak mi, pierwsze skojarzenie, które przychodzi na myśl to piękne, złociste korale, które można kupić nad morzem. Bursztyn wykorzytywany jest nie tylko w przemyśle jubilerskim czy kosmetycznym, ale i farmaceutycznym (ma działanie lecznicze). Kuracja na gorąco dostępna jest w każdym Rossmannie, a jej koszt to ok.  7zł . W takim opakowaniu znajdziemy: szampon nawilżający (17ml) regenerującą maskę olejową (15 ml) balsam wygładzający (5ml) czepek foliowy Kuracja przeznaczona jest dla włosów suchych i łamliwych . W składzie znajdziemy: bursztyn , olejek arganowy , olejek awokado , olejek kokosowy , proteiny jedwabiu . Słowo, które idealnie podsumowuje zastosowanie kuracji bursztynowej to - NIEDOSYT . Niestety, wydajność saszetek jest tak mała , że od razu pożałowałam, że kupiłam