Przejdź do głównej zawartości

DIOR

Hej,

znacie to uczucie kiedy próbujecie oszczędzać i nagle wszyscy chcą iść na zakupy, do kina bądź na przepyszny deser? Mam tak non stop. W miniony weekend koleżanka namówiła mnie na wyjście na giełdę odzieżową. Plan był taki, że nic nie kupię tylko zabije troszkę czas. Wyszło jak zawsze. Boksy wypełnione są po brzegi nowiutkimi kolekcjami na lato, jednak to nie ciuchy skradły moje serce a okulary! Kształtem przypominają te z najnowszej kolekcji DIOR - dla mnie bomba. Zresztą sami zobaczcie.
Pierwszy raz spotkałam się z Lilą aby to ona zrobiła mi zdjęcia a nie na odwrót. Było to dość ciekawe doświadczenie. Kto by pomyślał, że zrobienie kilku zdjęć na bloga może sprawić tyle problemów? Zaczynając od obsługi aparatu a kończąc na słońcu, przez które wszystkie zdjęcia są prześwietlone - ale stop - nie narzekam. Ostatecznie efekt jest w miarę zadowalający. Mam nadzieję, że każde kolejne spotkanie będzie owocowało lepszymi ujęciami.

Wracając do stylizacji. Okulary są na tyle rzucające się w oczy, że robią całą robotę. Do tak 'odważnych' dodatków najlepszym i zarazem, najbezpieczniejszym sposobem będzie ubranie się w jeden kolor. W tym przypadku, postawiłam na długą, czarną bluzę z giełdy. Uzupełniając całość -  ' złoty' zegarek, rzemyk na szyi i ulubiona torebka.



 Na zakończenie moje ulubione zdjęcie. 
 Wisienka na torcie. Taaak, wiem - niektóry z was widzieli.
 Jeśli chcesz być na bieżąco - zaglądaj na insta!

https://www.instagram.com/adriannaxxk/

 

XOXO, ADA

Komentarze

  1. Znam to uczucie :D. Piękne zdjęcia! <3

    agnessssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ja tez tak mam - najgorzej jak sa wyprzedaze, a ty nie masz kasy ;p . kiedys nie moglam sobie poradzic z szałem zakupow, ale teraz bardziej nad tym panuje i staram sie mniej wydawac. pomaga troche temu siedzenie w domu xD
    Bardzo fajnie wygladasz. Okulary genialne!!! Sama bym sobie takie kupila.

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary świetne. Nadają charakteru całej stylizcji. Myślę, że inny kolor ubrań nie pasuję do takich dodatków.

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak takie uczucie dopada mnie kazdego tygodnia :( Pozdrawiam, swietnie wygladasz , okulary mega trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne okulary. Cała stylizacja jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja to znam - zrobić zdjęcie na bloga to czasem mordęga :D
    Okulary ciekawe, ale chyba faktycznie trzeba przy nich uważać na resztę stylizacji, żeby nie przesadzić. Grunt, że się udało - jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie też tak mam. Właściwie wygląda to raczej tak, że jak już sobie na coś oszczędzę, zaraz jest jakaś okazja typu święta, urodziny, imieniny i muszę z oszczędności wyskakiwać 😂 w efekcie nie mogę więc uzbierać nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość rewelacja, okularki są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodatki królują <3
    Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary są boskie!!! W dodatkach tkwi niesamowita siła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Nie za ciepło jak na takie słońce? : D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sewilla

Witajcie w raju, przygotowałam dla was relację z jednodniowego pobytu w Sewilli czyli stolicy Andaluzji. Pamiętam jak x lat temu oglądałam You Can Dance. Warsztaty taneczne odbywały się właśnie tam. Zobaczyłam kilka ujęć na miasto i totalnie się zakochałam.  Myślałam wtedy, że to coś nieosiągalnego na moja kieszeń.  Jednak jak to mówią - nie ma rzeczy niemożliwych.


Zacznijmy od początku. Rok temu w wakacje wraz z chłopakiem zdecydowaliśmy się pojechać na EUROTRIP czyli wycieczkę zorganizowaną przez biuro podróży po stolicach Europy.
Wtedy temat blogowania nie istniał. Jednak kiedy zdecydowałam się z Lilą prowadzić bloga stwierdziłam, że kategoria ''podróże'' może cieszy się popularnością. Każdy z nas jest w jakimś stopniu ciekawy świata. Sama przeglądając blogi uwielbiam wpisy wakacyjne. Niekoniecznie te z plażowania... ale jeśli przedstawiają miasto to czemu nie? Fotografie są z ubiegłych wakacji ale spokojnie, tegoroczne też będą.


Nasza przygoda zaczęła się pod złot…

Szczotka do twarzy Rival de Loop

Hej kobietki!
Wraz z początkiem wiosny przedstawiam Wam mój pierwszy post. Jako iż ta pora roku zawsze kojarzyła mi się ze zmianami i świeżością pomyślałam, że jako pierwsze przedstawię Wam małe cudeńko, które wywołało prawdziwą rewolucję w mojej codziennej pielęgnacji.
Skóra twarzy po okresie zimowym często pozostawia wiele życzenia – jest przesuszona,napięta, wydziela się nadmiar sebum, przez co nawet najlepszy podkład wygląda na niej nieestetycznie.
Na początek słów parę o szczoteczkach do twarzy...
Spotkałam się z opinią, że zmiana szczoteczki z manualnej na soniczną porównywana jest przejściem ze zwykłej szczoteczki do zębów na elektryczną - gdy raz spróbujemy, trudno nam wyobrazić sobie powrót do starej metody. Naprawdę ciężko się z tym nie zgodzić. Zadaniem szczoteczek jest dokładne oczyszczenie porów, zwalczanie niedoskonałości i suchych skórek, a nawet opóźnianie procesów starzenia się skóry. Twarz po takim zabiegu ma wyglądać bardziej promiennie i świeżo. Według badań jest ona…

Puder bananowy od Wibo

Hej!Przychodzę dziś do Was z kolejnym świetnym produktem, który na stałe zagości w mojej kosmetyczce. Jest to nowość na rynku, ale cieszy się dużą popularnością i zainteresowaniem już od samego początku. Pracując w drogerii wiele klientek wypytywało mnie o niego jeszcze przed "premierą".
Mam ostatnio takie małe przemyślenia odnośnie Wibo - kojarzonej kiedyś jako marki oferującą tanie kosmetyki bardzo średniej jakości. Obecnie jest ona jedną z moich ulubionych - zaczynając od lakierów o świetnej trwałości i pięknej gamie kolorystycznej, przez genialne kamuflaże i kończąc na szminkach Million Dollar Lips. Coraz więcej produktów naprawdę godnych uwagi za niewielką cenę. Dziś właśnie o jednym z nich :) Bananowe cudoPuder podobnie jak inne pudry sypkie z Wibo zamknięty jest w okrągłym opakowaniu (zawiera 5,5 g produktu), wewnętrzne wieczko z dziurkami pozwala wysypać na nakrętkę odpowiednią ilość produktu. Jest on bardzo dobrze zmielony - dzięki temu odpowiednio stapia się ze skórą…